FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות
מצרכים בריאים

טבלאות המרת מידות – יבשים, נוזלים וחומרים בסיסיים

[vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

כמה זה 3 כוסות מים בליטרים? ואיך למדוד אבקת אפייה? לגזור ולשמור – כל מה שצריך לדעת על המרת מידות בעולם הבישול, האפייה והמטבח בטבלאות מסודרות: כמה כוסות זה 100 גרם קמח? איך להמיר שמרים יבשים בטריים? ועוד.. הכנו עבורכם טבלאות שימושיות להמרת מידות של חומרים בסיסיים, יבשים ונוזלים. הטבלאות נוצרו עבור חברי אתר FoodisGood לצורך המרה מקצועית ומדוייקת של חומרים שונים במטבח.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_single_image border_color="grey" img_link_target="_self" image="1435" img_size="full" title="המרת משקל / נפח בחומרים בסיסיים" alignment="center"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_single_image image="1436" border_color="grey" img_link_target="_self" title="המרת נפח בנוזלים" img_size="full" alignment="center"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_single_image image="1437" alignment="center" border_color="grey" img_link_target="_self" img_size="full" title="מידות והמרות של מוצרים נפוצים, קמח ושמרים"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

*המידות המופיעות בטבלאות באתר מתייחסות לכוסות וכפות מדידה. האתר אינו אחראי למידות כלים אוניברסליים כמו כוסות, כפות וכפיות ביתיים.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

דילוג לתוכן