תפריט

נשנושים בריאים ומפתיעים שגם ילדים אוהבים

  פורסם בתאריך   על ידי   אין תגובות

אם את הורים לילדים, אתם בטח מכירים את בעיית הנשנושים והחטיפים אחרי ובמהלך בית הספר. החיפוש אחר הנשנוש המושלם יכול להיות די מפרך, ולא פעם אנחנו פשוט נכנעים לחטיף מלוח / מתוק. לבית הספר או לאחר הצהריים – הנה 7 חטיפים ונשנושים בריאים, ביתיים וטעימים. גם לילדים!

1. צ’יפס ירקות אפוי

צ'יפס ירקות בתנור

מי אמר שצי’פס חייב להיות מטוגן? ומי בכלל קבע שצ’יפס זה רק תפוחי אדמה? הנה דרך בריאה לאכול יותר ירקות, בלי טיגון. הכינו צ’יפס ירקות אפויים בתנור – חתכו מגוון סוגי ירקות (קישוא, בטטה, גזר ואפילו סלק) למקלות, צפו בביצה ואז בפירורי לחם, פזרו קצת מלח וזלפו מעט שמן זית. הכניסו לתנור חם על 200 מעלות למשך 20-30 דקות וזה הכל.



2. חטיף תפוחי עץ בתנור

פרוסות תפוחי עץ אפויים בתנור

עוד רעיון נהדר לחטיף בריא – פרוסות תפוחי עץ קריספיות בתנור שיחליפו בקלות כל חטיף. איך מכינים? פורסים תפוחי עץ לפרוסות דקות, מסדרים על רשת התנור, מפזרים מעט סוכר (וקינמון אם אוהבים) וממקמים במרכז התנור, מעל לתבנית תנור. אופים על 120 מעלות למשך שעתיים ומצננים.

שימושי: 25 רעיונות ומתכונים לכריכים לבית הספר

3. “פופקורן” גרגירי חומוס

גרגירי חומוס בתנור

גרגירי חומוס נחשבים לקטנייה בריאה וקלה לעיכול, חומוס מבושל מכיל כ- 164 קלוריות ל-100 גרם. 27.4 גרם פחמימות ו- 8.9 גרם חלבון. גרגירי החומוס אינם מכילים כולסטרול והם עשירים במינרלים.

להכנת פופקורן חומוס תצטרכו 4 כוסות חומוס מבושל. הניחו את החומוס על תבנית מרופדת בנייר אפייה משומן קלות ופזרו לשכבה אחת זלפו שמן זית, פזרו ככף פפריקה אדומה מתוקה וכפית אבקת שום, הוסיפו מלח לפי הטעם וערבבו היטב. אפו את החומוס בתנור חם על 200 מעלות למשך 35 דקות. ערבבו והמשיכו באפייה עוד כ 15 דקות. צננו והגישו 🙂



4. בלינצ’ס קמח כוסמין בריאים

בלינצ'ס בריא לילידם

קמח כוסמין הוא פתרון נהדר להפוך כמעט כל מאפה לבריא יותר ומשביע יותר. הנה רעיון נהדר לארוחת ערב מתוקה, בריאה ומשביעה – בלינצ’ס קמח כוסמין + פירות + סילאן, מעולה! למתכון: בלינצ’ס בריא מקמח כוסמין.

5. פופקורן במיקרוגל – בלי טיפת שמן!

פופקורן בריא במיקרוגל

החופש הגדול הגיע ועם כל הרצון הטוב – הילדים עדין מבלים שעות מול הטלוויזיה. כשפופקורן עם חמאה זה פשוט לא בריא – הנה הדרך הבריאה להכין פופקורן, בלי שמן בכלל! למתכון: פופקורן בריא במיקרוגל.

6. סנדוויץ’ מלפפון וטונה על מקל

מלפפון וטונה הם שני מאכלים בריאים ומומלצים, את זה אנחנו כבר יודעים. אבל איך משכנעים את הילדים לנסות? יצירתיות היא שם המשחק. פרוסות מלפפון + כפית טונה במרכז יצרו לנו נשנוש בריא וטעים – הוסיפו מקל ויש לכם נשנוש על מקל, אין ילדים שלא ינסה!



7. במקום שוקולד – כדורי תמרים מלאי אנרגיה

כדורי תמרים בריאים

הוא מקנה תחושת שובע וממלא כל חשק למתוק, התמר בריא ומלא בערכים תזונתיים והכי חשוב – מספק אנרגיה טבעית לגוף! כדורי תמרים הם הנשנוש המושלם כשחושקים במשהו מתוק. איך מכינים? קליק למתכון: כדורי תמרים בריאים וטעימים.

בונוס: מגוון מתכונים לארוחות בריאות לילדים

קטגוריות: בריאות, כללי

שיתוף

אולי יעניין אותך...

תגובות

כתובת האימייל שלך לא תפורסם בפומבי. שדות חובה מסומנים *

FoodisGood