FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות

5 דרכים להיפטר מריח רע בקופסאות פלסטיק

גם אם אתם כבר לא סטודנטים ועשיתם את המעבר מאחסון ארוחת צהריים בקופסאות פלסטיק, רוב הסיכויים שעדיין יש לכם מאגר קטן של קופסאות פלסטיק במטבח ולא משנה באיזו תדירות תקרצפו אותן, בסופו של דבר הן יתחילו להעלות ריח קצת… מעופש. אז אם אתם סטודנטים וחיים על קופסאות פלסטיק, וגם אם אתם לא – הנה 5 דרכים להיפטר מריחות רעים בקופסאות אוכל.

1. היפטרו משאריות מזון מקולקלות

ברוב המקרים, שאריות המזון שאנו נוטים להשאיר בתוך הקופסה של ארוחת הצהריים נוטות להתקלקל, והתוצאה? ריח מעופש בכלי הפלסטיק. לאחר השימוש בקופסת פלסטיק, השתדלו לשטוף ממנה את כל שאריות המזון והשמן שנדבקות.

<

2. נוזל כלים + מים רותחים

במידה ועדיין לא ניסיתם את השילוב של נוזל כלים ומים רותחים, זה הזמן לנסות. השילוב של שניהם יעיל מאוד בחיסול ריחות רעים. פשוט ערבבו נוזל כלים עם מים רותחים בתוך הקופסה ושפשפו אותה היטב. ברגע שסיימתם, יש לשטוף את הקופסה במים נקיים ולהציבה בשמש עד לייבוש מוחלט.

3. סודה לשתייה

סודה לשתייה משמשת בדרך כלל לשתייה, אבל היא יכולה להועיל במיוחד לריענון קופסאות פלסטיק. פשוט נגבו את פנים הקופסה עם נוזל כלים רגיל ולפני שהנוזל מתייבש, שפכו פנימה 1/4 כוס של סודה לשתייה. כעת יש לאטום את הקופסה עם המכסה ולהניחה למשך 24-48 שעות (ככל שיותר זמן יותר טוב).

4. חומץ

בדומה לסודה לשתייה, חומץ הוא מרכיב שיש כמעט בכל מטבח. החומץ פועל היטב בחיסול ריחות רעים. פשוט מערבבים חומץ ומים בכמות שווה ובעזרת ספוג מורחים את התערובת על חלקו הפנימי של הקופסה. לאחר מכן, משאירי את הקופסה לייבוש ונותנים לחומץ להתאדות באופן טבעי.

5. קפה טחון

אנשים רבים לא יודעים זאת, אבל קפה טחון יכול להיות נהדר בספיגת ריחות רעים. פשוט מלאו את תחתית הקופסה בחצי כוס של קפה טחון וסגרו את המכסה. לאחר 24 שעות, פתחו את המכסה ורוקנו את תכולת הקפה.

🔥 הכי פופולרי היום
✨ אוספי מתכונים שימושיים
🆕 חדשים באתר
מומלצים לפסח!
דילוג לתוכן