5 דברים בריאים שישדרגו את כוס התה שלכם

  פורסם בתאריך   על ידי   תגובה אחת

יש בעולם כל-כך הרבה סוגי תה מוצלחים ולכל סוג יש את האיכויות שלו, אבל אם אתם אנשים של תה רגיל, כאלה שלא אוהבים לברור בין סוגי התה וסגולותיהם, ישנם דברים שונים, מלבד דבש ולימון, שתוכלו להוסיף לכוס התה שלכם כדי להפוך אותה לבריאה יותר וטעימה יותר.

1. ג’ינג’ר / זנגביל

ginger

הג’ינג’ר הוא תוספת מעולה לכוס תה. ירק השורש המעט חריף הזה הוא אחד מצמחי המרפא הפופולריים ביותר. מלבד הטעם המעקצץ והמיוחד שהוא מוסיף לתה, הוא גם מומלץ נגד וירוסים ומחלות עונתיות, בחילות וכאבי פרקים.

אז איך מוסיפים ג’ינג’ר לתה? לכוס בינונית עם מים רותחים הוסיפו 2-4 פרוסות ג’ינג’ר דקות (לפי הטעם) למסר דקות, מוסיפים את התיון הרצוי ומשדרגים עם לימון, דבש או כל תוספת אחרת. קליק להוראות לגידול ג’ינג’ר בבית.



2. בזיליקום / ריחן

basil

מלבד תיבול לפיצה, הבזיליקום נהדר גם כתוספת בריאה לכוס תה, למעשה, הבזיליקום הוא תרופת סבתא נפוצה לטיפול במגוון מחלות וכאבים. הבזיליקום גם ידוע כמיטיב מאוד להתמודדות עם חרדות, מצבי מתח או נדודי שינה.

אז איך מוסיפים בזיליקום לתה? ממש כמו שמוסיפים נענע, לכוס מים רותחים הוסיפו את הבזיליקום והשהו למספר דקות, הוסיפו תיון וסוכר או דבש, ערבבו ושתו לרוויה.



3. שמן קוקוס

coconut

החל מטיפוח העור ועד לשיפור השיער, לשמן הקוקוס מגוון יתרונות בריאותיים. בזמן שתה ירוק נחשב לבריא בפני עצמו, תוספת קטנה של דבש, לימון ושמן קוקוס הופכת אותו לעוד יותר טוב. שמן הקוקוס עוזר להורדת לחץ הדם ומלא בנוגדני חמצון המשפרים את המערכת החיסונית.

אז איך להוסיף שמן קוקוס לתה? בספל תה מערבבים 2-3 כפיות שמן קוקוס עם כפית דבש. מוסיפים שקיק תה ירוק, מים רותחים ומיץ מרבע לימון, משהים למספר דקות ונהנים.



4. קינמון

cinnamon

הקינמון הוא תבלין מוכר שהוא מצוין עם כוס תה, הוא מוסיף לחוויה ניחוחות נפלאים וטעם נהדר אבל מלבד זאת, לקינמון כמה יתרונות בריאותיים כמו וויסות רמת הכולסטרול הדך, הורדת לחץ דם, טיפול בהתקררות, צינון ושיעול.

אז איך להוסיף קינמון לתה? הדרך הטובה ביותר להוסיף קינמון היא ע”י הוספת מקל קינמון לכוס תה רותחת. במידה ואין לכם מקל, הכינו כוס תה, צננו אותה מעט והוסיפו 1/2 כפית אבקת קינמון לתה פושר.

5. פלפל קאיין

kayeen

פלפל קאיין הוא סוג של פלפל חריף הנטחן לאבקה ולו מגוון רחב של תכונות בריאותיות, הוא נקשר כמרפא אולקוס בקיבה, משפר את סירקולציית הדם, מסלק רעלים ועוד..

אז איך מוסיפים פלפל קאיין לתה? כיוון שמדובר בפלפל חריף, מומלץ להוסיף רק קורט מאבקת הפלפל לכוס תה מוכנה. קחו לגימה והוסיפו עוד מהאבקה לפי הטעם.



לסיכום: למרות שכוס תה עם לימון ודבש יכולה להיות בריאה ומועילה, אם תוסיפו לכוס התה הרגילה עוד תוספת קטנה, תוכלו לשפר אותה ולהפוך אותה לבריאה עוד יותר. חלק מהתוספות ניתן לגדל בקלות בכל בית ואת חלקם ניתן להשיג בכל חנות תבלינים.

מכירים עוד תוספות בריאות שניתן להוסיף לכוס תה? שתפו אותנו בתגובות!

קטגוריות: בריאות, כלליתגיות:

שיתוף

תגובה אחת

  1. אתי :

    אני שותה כל בוקר חלב שקדים עם תה ירוק ממש טעים
    ממליצה בחום

תגובות

כתובת האימייל שלך לא תפורסם בפומבי. שדות חובה מסומנים *