משקה שוקו טבעוני • טעים חם או קר

  פורסם בתאריך   על ידי   אין תגובות

כמאמנת לאורח חיים בריא, חשוב לי להראות למתאמנים שלי שאפשר למצוא גרסה בריאה ומזינה כמעט לכל מזון שאוהבים! לא משנה אם זו ארוחת בוקר, משקה או נשנוש, בזכות מגוון חומרי גלם טבעיים ופשוטים, שיש כמעט בכל בית, אפשר ליצור אינספור אפשרויות טעימות ובריאות וברגע שנחשפים אליהם ומבינים איך זה עובד, השמיים הם הגבול!

אחד המתכונים הכי טובים שלי, שתמיד פותח את סדנאת השוקולד שאני מעבירה, הוא משקה שוקולד טבעוני שאפשר להכין בגרסה קרה או חמה בהתאם לעונה ולמצב הרוח. אין דבר מנחם יותר לערב סתווי קריר ממשקה שוקו אמיתי. ליתר דיוק, המשקה הזה הוא יותר כמו כוס מפנקת של שוקולד חם, קרמי, סמיך ועשיר שאפשר לשתות בלי סוף.

אם מכינים את המשקה הזה מקקאו רואו (קקאו שלא עבר תהליך עיבוד וחימום מעל 42 מעלות, ולכן ערכיו התזונתיים נשמרו), אז יש למשקה הזה גם יתרונות תזונתיים מהותיים:

  • מכיל שני רכיבים חשובים בשם אננדמין ופניאתילאמין – גורמים להרגשה טובה וחיוניים למערכת העצבים
  • עשיר בנוגדי חמצון החיוניים לתפקוד הגוף ולשמירה על בריאות תקינה.
  • עשיר במינרלים רבים
  • מכיל טריפטופן (חומצת אמינו) בכמויות גבוהות



הדבר הטוב ביותר במשקה הזה הוא העובדה שהוא פשוט וקל להכנה והוא מוכן תוך שתי דקות! אם מתחשק לכם להשקיע תוכלו לגוון ולהוסיף עם קינמון, פלפל צ’ילי, פתיתי קוקוס, אבקת מאקה וסופרפודס נוספים או להסמיך אותו אף יותר עם מעט שמן קוקוס או חמאת שקדים טבעית.

ועכשיו למתכון!

מרכיבים ל- 2-3 מנות:

  • חופן אגוזי קשיו
  • 3 תמר מג’הול מגולענים
  • 2 כפות גדושות אבקת קקאו רואו
  • 1 כף פולי קקאו ניבס
  • 1/2 כפית תמצית וניל אמיתי או קורט אבקת וניל
  • 3 כוסות מים מינרלים/ מים מסוננים

אופן ההכנה:

  1. מכניסים את כל המרכיבים לבלנדר חזק, עדיף בלנדר שמחמם את המזון
  2. טוחנים עד לקבלת מרקם קרמי אחיד
  3. משאירים בבלנדר למשך שתי דקות נוספות עד לקבלת משקה חם ומבהיל
  4. אם אין לכם בלנדר שיכול גם לחמם את המזון תוך דקות ספורות, תוכלו להעביר את השוקו לסיר ולחמם על אש חלשה עד לדרגת החום הרצויה
  5. מעבירים לספלים, מקשטים בפתיתי קוקוס/ קינמון ומגישים באהבה

נייצ'ר טלי

נייצ’ר טלי

אני טלי מחלב, מאמנת לאורח חיים בריא, מנחת סדנאות, עיתונאית ובעלת הבלוג נייצ’ר טלי. בבסיס העשייה שלי שוכנת האמונה שביום בו מפסיקים לעשות דיאטה, החיים משתנים. שינוי באורח החיים אמור להיות תהליך הדרגתי, מתון ומותאם אישית ואני כאן כדי להוביל אתכם בבטחה אל היעד, לתמוך ולכוון ורק כשהשינוי מרגיש נוח, להמשיך לקראת הצעד הבא. אני מזמינה אתכם ללמוד איך לאהוב את האוכל ולהפסיק להילחם בו. לעוד מתכונים מפנקים, בריאים ופשוטים להכנה, בקרו בבלוג של נייצ’ר טלי >> naturetali.com

קטגוריות: טבעוני, כללי

שיתוף

תגובות

כתובת האימייל שלך לא תפורסם בפומבי. שדות חובה מסומנים *