FoodisGood

פסטה זוקיני בריאה בשום ושמן זית

המתכון הזה לפסטה זוקיני הוא אחת הדרכים הכי טעימות וקלות ליהנות מהמנה האהובה ביותר, בלי רגשות אשם! עשויה מאטריות קישואים ספיראליות, שום טרי ושמן זית, המנה הזו היא לא רק בריאה אלא גם טעימה להפליא. והיא מוכנה תוך דקות ספורות, מה שהופך אותה למושלמת לארוחת אמצע שבוע. בנוסף, ניתן לשנות ולגוון את אטריות הזוקיני בקלות עם איזה רוטב או תוספות שאוהבים! אז, בין אם אתם מחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר לפסטה המסורתית או פשוט רוצים אפשרות בריאה יותר לארוחת ערב טעימה וקלה, המתכון הבריא הזה בטוח יעשה את העבודה.

זמן עבודה: 10 דקות | 2 סועדים

איך מכינים אטריות זוקיני?

  • עם מחדד ירקות – מחדדים את הזוקיני לרצועות דקות.
  • עם מנדולינה – מתקינים את הראש שמכין רצועות דקות, פורסים את הזוקיני ל-2 חצאים, לרוחב, וחותכים בזהירות.
  • עם קולפן ז'וליאנים – מגרדים בזהירות את הזוקיני ליצירת אטריות ארוכות.
  • עם קולפן רגיל – פורסים את הזוקיני ל-2 חצאים לרוחבו ובעזרת הקולפן, בזהירות, יוצרים אטריות רחבות
  • עם סכין – פורסים את הזוקיני לרוחבו לכ-6 פרוסות ארוכות, משכיבים כל פרוסה וחותכים לאטריות כמה שיותר דקיקות.

מצרכים:

  • 6 זוקיני ירוקים וגדולים
  • 4 כפות שמן זית
  • 4 שיני שום כתושות
  • 1/2 כפית מלח
  • 1/4 כפית פלפל שחור
  • להגשה: גבינת פרמז'ן מגוררת ומעט מי לימון טרי

הוראות הכנה:

  1. שוטפים היטב את הזוקיני ומגרדים לאטריות דקות בכל דרך שבחרתם, מניחים במסננת מעל לקערה.
  2. במחבת רחבה וגדולה עם שוליים גבוהים מחממים שמן זית ובו מטגנים את השום מעט, רק עד שעולה ניחוח שום מהמחבת.
  3. מוסיפים את פסטת הזוקיני למחבת ומקפיצים עם השמן והשום לאיחוד הטעמים. מבשלים 3-4 דקות בלבד, הזוקיני צריך להישאר קריספי ורק להתחמם מעט ולספוג את טעם הרוטב.
  4. להגשה – מגרדים מעל לזוקיני המוכן גבינת פרמז'ן וסוחטים מעט לימון טרי.

קישוא במקום זוקיני? קבלו מתכון לפסטה קישואים ברוטב שמנת פטריות

שיתוף

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.