FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות
מצרכים בריאים

בייגל אמריקאי מתוק

על ידי FoodisGood  , ,

בא לכם בייגל אמריקאי מתוק ואתם לא יודעים היכן לקנות? אל דאגה, אתם יכולים להכין לבד! הנה מתכון מוצלח במיוחד לבייגל אמריקאי ביתי - 6 בייגלים מתוקים וטעימים שהולכים מצויין עם כל תוספת, ממרח או ריבה. מומלץ להכפיל כמויות.

  • זמן עבודה: 30 דקות
  • סה"כ זמן הכנה: 50 דקות
  • 30 דקות

    20 דקות

    50 דקות

  • 6 בייגלים אמריקאים

מצרכים למתכון

לבייגלס

1/4 1 כוסות מים פושרים

1/2 4 כוסות קמח לחם

3 כפות סוכר לבן

1 כפית מלח

2 כפות חמאה מומסת / שמן

כף שמרית

4 ליטר מים

כוס דבש (אופציונאלי)

תוספות (לא חובה)

2 כפות פרג

2 כפות שומשום

2 כפות פתיתי בצל מיובש

1 כף מלח גס

הוראות הכנה

לקערת מיקסר מוסיפים 1/4 1 כוסות מים, מלח, חמאה מומסת ושמרים. לשים במהירות נמוכה במשך 8 דקות עד שמתקבל בצק אחיד. כדי לוודא שהבצק תפח כראוי חותכים מהבצק המוכן חתיכה קטנה (בגודל של אגוז), מקמחים את האצבעות ומותחים - אם הבצק נקרע מיד, הוא צריך לישה נוספת.

מעבירים את הבצק לקערה משומנת קלות ומכסים בניילון נצמד ובמגבת מטבח, מתפיחים למשך שעתיים (ניתן להניח את הבצד מתחת לשמיכת פוך כדי להתפיח אותו היטב.

לאחר התפחה מעבירים את הבצק למשטח עבודה מקומח קלות ובעזרת סכין חדה חותכים את הבצק ל-6 חתיכות שוות. מגלגלים כל חתיכת בצק לנקניק באורך 12 ס"מ בערך וסוגרים את הקצוות במטרה ליצור עיגול שלם. מניחים את הבייגלים בצד למשך 15 דקות.

מחממים תנור ל- 245 מעלות. מרפדים תבנית בנייר אפייה ומארגנים צלחות קטנות עם פרג, שומשום או כל תוספת אחרת.

מרתיחים 4 ליטר מים בסיר גדול. מוסיפים למים כוס דבש (לא חובה). מוסיפים לסיר המים 3 בייגל בכל פעם ומרתיחים במשך דקה לכל צד. מוציאים את הבייגל לתבנית האפייה, על חלקו העליון של הבייגל הרטוב מפזרים תוספות וממשיכים ל-3 הבאים.

מכניסים את תבנית הבייגלים לתנור שחומם מראש עד שהם מתחילים להשחים, בערך 15-20 דקות אפייה.

אחסון: בייגל אמריקאי טעים ביותר כאשר הוא יוצא מהתנור, אבל הבייגלים נשמרים היטב גם למשך 2-3 ימים לאחר מכן. מומלץ לשמור אותם בשקית נייר. ברגע שהם התקררו לחלוטין, ניתן להעביר אותם לשקית ולהקפיא למשך חודש שלם.

0 דירוגים וחוות דעת

כל השדות נדרשים על מנת לדרג את המתכון. שם, אימייל, חוות דעת ומספר כוכבי דירוג.

דילוג לתוכן