FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות
מצרכים בריאים

4 מתכונים לפשטידות בריאות לארוחת ערב קלילה

אם לוח הזמנים שלכם עמוס, זה כנראה הופך את תכנון הארוחות לקשה מתמיד. פשטידות בריאות הן פתרון נהדר לאנשים עסוקים שרוצים לשמור על המשקל ולתכנן ארוחות וכשהפשטידות קלות להכנה – יש לנו מתכון בטוח להצלחה!

1. פשטידת ברוקולי דיאטטית עם גבינות רזות

פשטידת ברוקולי דיאטטית

למתכון: פשטידת ברוקולי דיאטטית

לשומרים על המשקל ולא רק – פשטידת ברוקולי רזה שמתאימה לארוחת בוקר או ערב טעימה ובריאה. מתאימה להכנה גם עם: , כרובית, בצל, קישוא. הפשטידה המושלמת לנשנוש בין ארוחות. קלילה, טעימה ולא משמינה.

2. פשטידת כרוב וכרובית בריאה (פרווה)

פשטידת כרוב וכרובית בריאה

למתכון: פשטידת כרוב בריאה

אם אתם מחפשים פשטידה בריאה כתוספת לארוחה – פשטידת הכרוב וכרובית של אורה בדיוק בשבילכם. ההכנה קלה ומהירה והתוצאה משביעה במיוחד. מתאים מאוד למי שמחפש לשבוע מהפשטידה שלו במהירות.

3. פשטידות גבינות רזות עם פטריות (ללא גלוטן)

פשטידות גבינות רזות אישיות

למתכון: פשטידת גבינות רזות

פשטידות אישיות הן דרך נהדרת לשמור על המשקל ולאכול מנות מוקצבות. ניתנות להקפאה ולהפשרה מהירה, מה שהופך אותן זמינות בכל עת – בשעת בוקר מוקדמת או ממש בזמן לארוחת צהריים. מושלמות לנמנעים מגלוטן

דילוג לתוכן