FoodisGood

מאפינס חביתה וירקות • מתכון קיטו מושלם בקלות

דרך מצויינת לשלב ירקות וחלבון בארוחת הבוקר ולהפוך את החביתה הרגילה למשביעה ובריאה הרבה יותר היא פשוט לאפות ירקות עם ביצים בתבניות מאפינס. מאפינס חביתה הוא רעיון מהיר וקל לביצוע, גם בבקרים עמוסים. מתאים בול לתזונה קטוגנית, ללא גלוטן. המתכון שלנו כולל מגוון תוספות מעניינות לשדרוג מאפינס חביתה כדי שלא יהיה לכם משעמם לעולם.

זמן עבודה: 10 דקות | סלט גדול ומשביע

מצרכים:

  • ספריי שמן זית
  • 10 ביצים גדולות
  • 1 כפית מלח
  • 1/2 כפית פלפל שחור
  • אפשר להוסיף: 4 כפות שמנת להקצפה, לא חובה

הוראות הכנה:

  1. מחממים תנור ל-180 מעלות. מרססים תבנית מאפינס שקעים בספריי שמן זית בנדיבות.
  2. בכוס ערבוב גדולה או קערה גדולה טורפים היטב ביצים עם מלח, פלפל ושמנת.
    *שימו לב: הסוד למאפינס חביתה אוורירי הוא לטרוף טוב טוב את הביצים בתנועות מעגליות ולהכניס הרבה אוויר לבלילה.
  3. יוצקים את בלילת הביצים לשקעים, כמעט עד הסוף. מסדרים תוספות מעל למאפינס, משקיעים מעט עם מזלג.
  4. אופים בתנור החם למשך 20-25 דקות, עד שהמאפינס מזהיב טוב. מוציאים ומצננים מעט לפני שמחלצים את המאפינס מהתבנית.
  5. אוכלים מיד או מאחסנים בקופסה הגורה במקרר 2-3 ימים ולא יותר.

תוספות מומלצות למאפינס חביתה:

  • תרד טרי
  • עגבניות שרי
  • בצל ירוק
  • ירק טרי – פטרוזיליה / כוסברה / שמיר
  • פלפלים בכל הצבעים – קוביות
  • פטריות פרוסות
  • ברוקולי
  • גבינת פרמז'ן
  • בצל מטוגן בחמאה
  • פרוסות זוקיני צלוי

עוד מתכוני ביצים לבוקר מהיר, קיטו סטייל:

שיתוף

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.