FoodisGood

5 מרקים נהדרים להוסיף לתפריט השבועי!

שילוב מרקים בתפריט השבועי מבטיחה תזונה מלאה ומגוונת, עשירה בוויטמינים ומינרלים חיוניים. הם מציעים גמישות במרכיבים ובטעמים, קלים להכנה ואידיאליים להכנה בכמויות – חוסכים זמן בהכנה ובתכנון הארוחות. מרקים גם תורמים לתזונה מאוזנת ולשמירה על משקל בריא, תוך שהם מספקים תחושת שובע עם עיכול קל.

1. מרק ירקות עם גריסים

תנו לטעמים הביתיים לדבר בעד עצמם עם מרק ירקות עשיר עם גריסים! מרק ירקות שלא תפסיקו לאכול, קל להכנה, ממלא ועשיר בצבעים וטעמים.

2. מרק תירס מתקתק שהכי מתאים לילדים!

מרק תירס פשוט וטעים שילדים אוהבים! בלי המון מרכיבים ובלי הפתעות – פשוט מרק תירס מתקתק, מהיר הכנה וסופר מוצלח.

3. מרק בצל מקורמל

מרק בצל נפלא עם בצל מקורמל בבישול איטי, בליווי פרוסת באגט קלוי עמוס בגבינה נמסה. הבצל המקורמל הוא הסוד לטעם העמוק והמיוחד של מרק הבצל הצרפתי.

4. מרק גולש הונגרי

בשר הגולש חייב להיות רך מאוד כדי שישתלב היטב במרק, חשוב לבחור בבשר איכותי ולבשל את המרק בסיר גדול וכבד בכדי לקבל מרק גולש הונגרי אמיתי.

5. מרק סולת מרוקאי

היישר מהמטבח המרוקאי – מתכון למרק סולת ושום בשם לחשו. מרק הסולת מכיל מעט מאוד שמן, הוא טעים, בריא וקל מאוד להכנה. שומר על חום הגוף בימים קרים.
🧭 ניווט מהיר
🆕 חדשים
🍽️ מתכונים לארוחת ערב
דילוג לתוכן