FoodisGood

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון: סופגניות ביתיות אליפות 😍

על ידי FoodisGood  ,

הן מלאות בשמן ואנחנו מתים עליהן! גם אתם לא יכולים לחכות לחנוכה? זה הזמן להכין סופגניות בבית! מתכון מנצח לסופגניות מתוקות מקמח שמרים - אם עד היום חשבתם שסופגניות של בית לא יוצאות יפות, אתם עומדים לשנות את דעתכם.

  • זמן עבודה: 2 שעות 30 דקות
  • סה"כ זמן הכנה: 3 שעות 5 דקות
  • 2 שעות 30 דקות

    35 דקות

    3 שעות 5 דקות

מצרכים למתכון

600 גרם (4 כוסות) קמח שמרים

2 כפות שמן

3 חלמונים

2 ביצים שלמות

1/2 כפית מלח, שטוחה

4 כפות סוכר

200 מ"ל מים פושרים

שמן קנולה לטיגון עמוק

ריבה / שוקולד

אבקת סוכר

הוראות הכנה

לקערת מיקסר מוסיפים את כל מרכיבי הבצק יחדיו ולשים עם וו לישה במהירות בינונית למשך 6 דקות או עד שמתקבל בצק חלק. בודקים את הבצק ואם הוא דביק מוסיפים עוד קצת קמח.

מעבירים את הבצק לקערה משומנת ממש מעט, מכסים את הקערה בניילון נצמד ומניחים במקום חמים (מומלץ להניח מתחת לשמיכת פוך) למשך שעה וחצי עד שעתיים, עד שהבצק תופח ומכפיל את גודלו.

לאחר שבצק הסופגניות תפח, מעבירים אותו למשטח עבודה, עובדים בידיים מקומחות ולשים את הבצד היטב להוצאת כל האוויר, לשים במרץ לפחות 3 דקות ולאחר מכן זורקים את הבצק על השיש 3 פעמים.

מחלקים את הבצק לחתיכות שקולות - לסופגניות גדולות קלאסיות = 60 גרם, לסופגניות קטנות = 35 גרם. ומגלגלים את החתיכות לכדורים יפים.

לפי מספר הסופגניות, חותכים ריבועים מנייר אפייה. על גבי כל ריבוע נייר מניחים סופגנייה 1 (לא חובה). מסדרים את הסופגניות (כאשר נייר האפייה פונה למטה) על גבי תבנית ומניחים לתפיחה במשך חצי שעה

בסיר גדול מחממים שמן עמוק, כאשר השמן מוכן לטיגון מכניסים את הסופגניות עם נייר האפייה, כאשר נייר האפייה הוא הראשון שנכנס לשמן (נייר האפייה מתקלף מעצמו). מוציאים את נייר האפייה ומטגנים כל צד למשך 4 דקות. מוציאים את הסופגניות לנייר סופג ומצננים.

ממלאים מזרק בריבה ומחדירים לסופגניות. מפזרים מעל אבקת סוכר ומגישים.

אין כמו המאכלים של חנוכה! בזמן שסופגניות שמרים הן המאכל הקלאסי (ואחד הטעימים ביותר) של החג, יש לנו עוד כמה מתכוני חנוכה מעולים:

ואם אתם מחפשים עוד רעיונות לחג הטעים הזה, יש לנו את העמוד המושלם בשבילכם >> מתכונים לחנוכה

2 דירוגים וחוות דעת

יעל

יצאו פשוט מושלמות!!אף אחד לא האמין שאני הכנתי,תודה רבה על מתכון מנצח

בת שבע

שאלה
אם אין לי קמח שמרים מה הכמות של שמרים יבשים ניתן להוסיף (אינסטינט)

כל השדות נדרשים על מנת לדרג את המתכון. שם, אימייל, חוות דעת ומספר כוכבי דירוג.

דילוג לתוכן