FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות

10 טיפים להכנת פיצה מושלמת + מתכונים

לא, אתם לא צריכים להיות איטלקים כדי להכין פיצה ביתית מנצחת. כיוון שכאן בישראל פיצה היא אחד המאכלים האהובים ביותר, החלטנו לקחת את הפיצה הביתית שלב אחד קדימה. אספנו עבורכם טיפים מעולים שיעזרו לכם להפוך כל פיצה ביתית לפיצה מושלמת.

חדש! מתכון לבצק פיצה מנצח בקלות.

1. הגבירו את החום – תנור חם הוא הפתרון ליצירת הניגודיות בין הקרום הפריך והטעים לבין הרכות שבפנים הפיצה. הגבירו את חום התנור ל- 200 מעלות ואפו את הפיצה זמן קצר יותר, רק עד להזהבה.

2. השתמשו בקמח לחם – קמח לחם מעולה למאפים ובמיוחד לפיצות, הוא מעניק לפיצה מרקם מקצועי יותר וטעם מוצלחת במיוחד.

3. תבלו את הבצק – הגיע הזמן שגם הפיצות הביתיות שלנו יקבלו טוויסט מנצח – עם בצק מתובל זה באמת לוקח את הפיצה לרמה גבוהה יותר. ניתן לערבב כמה כפות חמאה מומסת עם תבלינים כמו אבקת שום, זעתר, צ'ילי גרוס וכד'.. ולהוסיף בזמן הכנת הבצק.

המתכון של סוזי אלבז לפיצה ביתית

4. הוסיפו סוכר לבצק הפיצה שלכם – אם כבר יש לכם מתכון שאתם אוהבים לפיצה מוצלחת, וודאו שיש בו לפחות כפית אחת של סוכר. הסוכר מעולה לניצול השמרים ומספק לבצק הפיצה את הצבע השחום והיפה שלו.

5. תנו לו לנוח – אם יש לכם מספיק זמן ואתם מתכננים מראש – הניחו את בצק הפיצה לתפיחה איטית במשך הלילה. התפיחה האיטית הזאת משפרת גם את הטעם וגם את צבע הבצק לאחר האפייה. אמנם לא תמיד יש לנו זמן להניח את הבצק לתפיחה איטית, אבל אם זה מזדמן לכם – נסו זאת ותרגישו בהבדל.

6. אפו את הבצק לפני התוספות – פיצה מושלמת מחייבת בצק מושלם, כדי להשיג אחד כזה – חוררו את הבצק עד מזלג והכניסו אותו לתנור חם למשך כ-8 דקות, הוציאו, מרחו ברוטב ופזרו גבינה ותוספות. כך תוודאו שהבצק שלכם קריספי וטעים.

7. שמן זית עדיף על שמן רגיל – הן בבצק הפיצה והן בהכנת רוטב לפיצה, וודאו כי אתם משתמשים בשמן זית איכותי. החלפת השמן הרגיל בשמן זית תשפר פלאים את טעם הבצק והרוטב לאחר אפיית הפיצה ותעניק לפיצה טעם עמוק ומוצלח יותר.

מתכון: פיצה על מקל (שיפודי פיצה)

8. זה הכל בלחות הבצק – התאימו את הבצק להעדפות שלכם ע"י שליטה בלחות הבצק של הפיצה – חובבי פיצה דקה ופריכה יותר ישתמשו בבצק דביק יותר שניתן למתוח, בזמן שחובבי פיצה עבה ישתמשו בבצק יבש יותר ע"י הוספת קמח.

9. אל תעמיסו בתוספות – כשזה מגיע לתוספות, פשטות היא הדרך הטובה ביותר. אם הפיצה איכותית מספיק, אין כל צורך בהעמסת תוספות – נסו לבחור בכמה חומרי גלם איכותיים כמו גבינת מוצרלה, עגבניות טריות ובזיליקום טרי ותראו שהפיצה שלכם הרבה יותר טעימה כשהיא פשוטה.

המתכון של עמיהוד פרי לפיצה על מחבת

10 לושו את הבצק בידיים – בניגוד לאינסטינקט הבסיסי שלנו להשתמש בוו הלישה שבמיקסר, אין איך להימנע מזה – בצק איכותי לשים בידיים! הלישה הידנית תספק לפיצה את המרקם והטמפרטורה הטובה ביותר לעבודה. בהתחלה זה ייראה מעייף וארוך, אך תוך זמן קצר אתם כבר תתרגלו ותגלו את הצדדים החיוביים של לישה ידנית.

כדאי להגיש עם: רוטב שום ביתי מנצח!

מכירים טיפים נוספים להכנת פיצה מושלמת? שתפו אותנו בתגובות!

🔥 הכי פופולרי היום
✨ אוספי מתכונים שימושיים
🆕 חדשים באתר
מומלצים לפסח!
דילוג לתוכן