FoodisGood

4 נשנושים בריאים וטעימים לזמן דיאטה (ולא רק)

ה"נשנושים" של בין לבין הארוחות הם נושא קשה מאוד בדיאטה. ריכזנו 4 מאכלים שמהווים נשנוש נהדר ובריא ויכולים להפחית משמעותית את החשק הזה לחטיף מתוק או מלוח.

תמרים – ערכים תזונתיים, טיפים ומתכונים

עשירים באנרגיה, מלאים בערכים תזונתיים ואחד מחטיפי הטבע הבריאים ביותר שיש. קבלו את כל הסיבות מדוע כדאי לשלב יותר תמרים בתפריט היומי.

למידע ומתכונים אודות תמרים

לא סתם נשנוש: אדממה • איך מכינים, ערכים תזונתיים וקלוריות

אדממה הוא נשנוש ידוע, ולא סתם נשנוש – הוא בריא, קליל וללא גלוטן. כמעט כל תפריט דיאטה ימליץ לכם על אדממה כארוחת ביניים ויש לכך סיבות טובות.

למידע ומתכונים אודות אדממה

מתכון לערמונים בתנור + ערכים תזונתיים

זה לא מקרי שיש לערמונים קונוטציה חורפית והם עושים חשק להתכרבל, מאחר והם צומחים בעיקר בחודשי הסתיו והחורף (ספטמבר – ינואר) ונפוצים בתרבויות שונות כגון סין, קוריאה, יפן והים התיכון.

למידע ומתכונים אודות תמרים

ארטישוק – ערכים תזונתיים, טיפים ומתכונים

מה מסתתר מאחורי הירק הסגלגל הזה? גלו כיצד הנשנוש הזה בריא ומזין

למידע ומתכונים אודות ארטישוק

שיתוף
חדש באתר
הכי פופולריים

תגובות

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *