FoodisGood

חיפוש
Close this search box.

5 תוספות דלות בפחמימות (חמות, מנחמות וקלות להכנה)

תוספת חמה היא חובה לארוחת צהריים, גם אם אתם מנסים לקצץ בפחמימות! אספנו 5 מתכונים באמת מומלצים לתוספות דלות בפחמימות שהן גם חמות ומנחמות וגם מאוד קלות להכנה. תיהנו!

1. תבשיל תרד מרוקאי

משלב תרד מבושל, זיתים ותבלינים. את התרד חולטים לריכוך ואז מטגנים עם זיתים, עשבי תיבול טריים ותבילינים.

2. פסטה זוקיני בריאה בשום ושמן זית

אחת הדרכים הכי טעימות וקלות ליהנות מהמנה האהובה ביותר, בלי רגשות אשם! עשויה מאטריות קישואים ספיראליות, שום טרי ושמן זית, המנה הזו היא לא רק בריאה אלא גם טעימה להפליא.

3. אורז כרובית קל ומהיר

אורז כרובית קטוגני הוא דרך מצוינת לספק לגוף את מנת הירקות היומית, תוך כדי שמירה על תפריט דיאטה קטוגנית מסודר.

4. פטריות שמפיניון צלויות

תוספת המושלמת לכל ארוחה – קלות להכנה, בתיבול שום וסויה, דלות בקלוריות, טבעוניות ומוכנות תוך 20 דקות. מכינים הכל בקערה אחת, ערבוב קל ולתנור.

5. פרחי כרובית מתובלים בתנור

מתכון לכרובית אפויה, פריכה ופיקנטית, תוספת נהדרת לצד ארוחת צהרים או ערב. כדאי להכין את הכרובית בתנור ואפשר גם בסיר טיגון ללא שמן.
דילוג לתוכן