Refresh

This website www.foodisgood.co.il/general/%D7%9E%D7%A0%D7%A6%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%98-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%AA-1/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

FoodisGood

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכונים מנצחים בתפריט השבת #1

תפריט השבת שלנו ממשיך לעזור לכם לבחור מתכונים ותפריטים מעניינים לשבת. מי שלא מכיר: התפריט כולל מגוון מתכונים המסודרים לפי נושאים: לחמים וחלות לשבת, סלטים, מנות ראשונות, עיקרית, תוספות, קציצות, קינוחים חלביים או פרווה וקטגורייה של עוגיות ותבשילים לשבת בבוקר.

בכל יום ראשון נביא לכם סיכום שבועי של המנות המנצחות מכל קטגורייה בתפריט השבת. השבוע מדובר ב-7 מנות מיוחדות וקלות להכנה שכיכבו להן בשולחנות השבת של הגולשים שלנו.

ראשונות: פשטידת מחמאר עם כבדי עוף של עמיהוד פרי

C

במקום הראשון בקטגוריית מנות ראשונות זוכה פשטידת המחמאר של עמיהוד פרי שללא ספק כיכבה בהמון שולחנות שבת השבוע. את הפשטידה הזאת כל אחד יכול להכין, עם מצרכים בסיסיים שיש בכל בית ואופן הכנה מפורט מאוד. למתכון לפשטידת מחמאר מנצחת | לעוד פשטידות מעולות.

סלטים: סלט חצילים בצ'ילי של תמר מאיר טבקמן

A

הסלט המנצח השבוע הוא סלט החצילים של תמר מאיר טבקמן שזוכה במקום הראשון בקטגוריית סלטים. מדובר בסלט חצילים טעים במיוחד, מעט שונה ושובר שגרה, עם טעמים יחודיים ומאה צבעוני. למתכון לסלט חצילים בצ'ילי | לכל מתכוני הסלטים.

לחמים: לחמניות בכל מיני צורות של אילנית בניזרי

F

אילנית בניזרי שיתפה אותנו במתכון מצוין ללחמניות פשוטות להכנה, אותן לחמניות שזכו במקום ראשון בקטגוריית לחמים וככל הנראה ילוו ילדים רבים לבתי הספר השבוע. למתכון ללחמניות קלות להכנה | לעוד מתכוני לחמים ומאפים.

עיקריות ותוספות: דגי מושט בתנור + אורז אדום עם פול

B

2 מתכונים מעולים שכיכבו על שולחנכם השבוע – דגי מושט בתנור כמנה עיקרית ואורז אדום עם פול כתוספת. שני המתכונים של המטבח של שרית זכו במקומות ראשונים בקטגוריות עיקריות ותוספות. למתכון לדגי מושט שלמים בתנור | למתכון לאורז אדום עם פול.

קינוחים: עוגת מייפל ואגוזים של foodisgood

E

את עוגת המייפל הבחושה הכתרתם למלכת הקינוחים בתפריט השבת שלנו. מדובר בעוגה בחושה פרווה כל-כך קלה להכנה שמתאימה לסיים ארוחה טובה. ככל הנראה, מספר לא מבוטל של בתי אב התמלא בניחוחות המייפל בשבת שעברה. למתכון לעוגת מייפל ואגוזים | לעוד מתכוני עוגות.

עוגיות לשבת בבוקר: עוגיות אלפחורס שנמסות בפה

D

מתוק לי העלתה את המתכון לעוגיות אלפחורס מנצחות, שזכו במקום הראשון בקטגוריית עוגיות לשבת בבוקר. על פי הנתונים נראה שאתם אוהבים את הקפה שלכם בליווי עוגיות נמסות ממולאות בריבת חלב וקוקוס. למתכון לעוגיות אלפחורס מנצחותלעוד מתכוני עוגיות.

אם אתם עדיין לא מכירים את תפריט השבת שלנו, הוא מחכה לכם כאן: תפריט מתכונים לשבת.

הרכיבו איתנו תפריט מתכונים עשיר ומעניין לשבת הקרובה: שלחו את המתכון שלכם אלינו בפייסבוק!

דילוג לתוכן