FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות
מצרכים בריאים

10 טיפים לעוגת גבינה אפויה מנצחת

עוגות גבינה אפויות יכולות להיות כל-כך מבטיחות וגבוהות, עד שהן צונחות לנו בתנור! אתם בוחרים את המתכון המושלם, מצטיידים בחומרים יקרים, מוכנים לבלות כמה שעות במטבח, אבל יוצאים עם עוגת גבינה מאכזבת – אם גם אתם מכירים את הסיטואציה הזאת יותר מידי טוב, הגיע הזמן לשנות את זה!

איך להכין עוגת גבינה מנצחת?

העניין עם עוגות גבינה הוא שהן כל-כך הרבה יותר טעימות כשמכינים אותן בבית, אבל הרבה אנשים מוצאים עצמם מפחדים מכישלון. עוגת גבינה מוצלחת מתבססת על זמן, טמפרטורה ודיוק בהקצפת המרכיבים. הנה 8 סודות לעוגת גבינה אפויה מנצחת.

מצרכים: השתמשו במרכיבים בטמפרטורת החדר – הוציאו את הביצים, החמאה והגבינות מהמקרר ותנו להם להגיע לטמפרטורת החדר. גבינה קרה יותר תהיה קשה יותר לערבוב וצפויה להשאיר גושים או להביא אותנו לערבוב יתר של הבלילה.

מתכון מומלץ: עוגת גבינה אפויה קלה במיוחד

ערבוב ודיוק: כאשר הגעתם לשלב ערבוב החומרים, ערבבו את החומרים (בלי הביצים) היטב, עד שהתערובת חלקה ובלי גושים בכלל. לאחר מכן הוסיפו את הביצים, בזו אחר זו, וערבבו במהירות האיטית ביותר. המטרה היא להימנע מערבוב יתר שיכניס לעוגה כמות אוויר גדולה מידי. הביצים מחזיקות את האוויר בתוך הבלילה. עם ערבוב יתר אותו אוויר יכול לעלות למעלה ולגרום לסדקים.

כלים: תבנית קפיצית היא התבנית המושלמת לעוגות גבינה, למה? כי היא מונעת סדקים בצורה הטובה ביותר. לפני העברת בלילת העוגה לתבנית, שמנו אותה עם חמאה או תרסיס שמן, כך תוכלו לוודא שהעוגה לא תטפס על דפנות התבנית ותיפול. ניתן אפילו אפילו לחתוך חתיכת נייר אפייה לגודל התבנית ולכסות את תחתית התבנית.

אמבט מים: הסביבה הנכונה לאפיית עוגת גבינה מנצחת היא סביבה לחה, ועל כן, עלינו ליצור עבור העוגה סביבה כזאת. מלאו תבנית גדולה במים ואפו את עוגת הגבינה בתוכה. אדי המים בתנור ימנעו מקצוות העוגה להיאפות מהר מידי וישמרו על הקצוות יפים ולבנים. כדי להימנע מחדירת מים לתבנית העוגה פשוט עוטפים אותה מבחוץ ב-2 שכבות של נייר כסף.

טיפים לשלב האפייה: אז הוצאנו מצרכים מבעוד מועד, הכנו את הכלים המתאימים וערבבנו נכון את כל המרכיבים. מה נותר? לאפות! אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים חשובים במיוחד:

  • טמפרטורה: כאשר הטמפרטורה הפנימית של עוגת הגבינה עולה מעל ל-160 מעלות בזמן האפייה, יווצרו בה סדקים. כדי למנוע את היווצרות הסדקים, כוונו את התנור ל-160 מעלות ולא יותר.
  • בזמן האפייה, אין לפתוח את דלת התנור בכלל!
  • מתי מוכן? עוגת גבינה אפויה מוכנה כאשר שולי העוגה יציבים ושחומים, ומרכז העוגה כמעט יציב לחלוטין, אך עדיין רוטט מעט.
  • 30 דקות, בלי הפרעות! לאחר שסגרתם את התנור, העוגה צריכה עוד 30 דקות מנוחה בתנור. השאירו אותה בתנור עם דלת פתוחה במשך 30 דקות, הקפידו להוציא את אמבטיית המים.

חילוץ העוגה: לאחר שהיא נחה, העבירו סכין חדה סביב דפנות העוגה, זה יעזור לכם כשתרצו לחלצה מהתבנית. ניתן גם לרפד את כל התבנית בנייר אפייה לחילוץ נוח יותר. לפריסה קלה ונוחה יותר, הרטיבו את הסכין לפני הפריסה.

צינון העוגה: עוגת גבינה אפויה צריכה להתקרר היטב לפני ההגשה, לאחר העברת הסכין בדפנות העוגה, צננו אותה בטמפרטורת החדר לפחות למשך שעתיים, ואז העבירו להמשך צינון במקרר.

עכשיו כשאתם כבר לא יכולים לחכות, הנה מתכון פשוט לעוגת גבינה אפוי:

מתכון לעוגת גבינה אפויה פשוטה וטעימה

עוגות גבינה זה ההתמכרות שלי, אני מכינה אותן כל שבוע והן מצליחות להפתיע אותי בכל פעם מחדש. החלטתי לשתף במתכון פשוט וקל לעוגת גבינה טעימה, גבוהה ואוורירית שאף פעם לא מאכזבת.

על ידי FoodisGood

💕 אולי יעניין אותך...
brownies tips
איך להכין בראוניז • 9 טיפים חשובים
2-ingredient-donuts
סופגניות טבעוניות מ-2 מצרכים בלבד
japanese-chicken-meatballs
קצת אחרת: קציצות עוף מטריפות בסגנון יפני
dulce-de-leche-loaf-cake
עוגת ריבת חלב חגיגית וקלה להכנה
🆕 הכי חדשים
xr:d:DAF_rnF2-Rs:25,j:3825106507532240879,t:24041110
סלט פלפלים חריפים קלויים (חריף אש 🔥)
xr:d:DAF_rnF2-Rs:24,j:1452835404027134956,t:24041110
5 סלטים טריים ורעננים לשולחן החג
xr:d:DAF_rnF2-Rs:22,j:1345874896885733063,t:24041106
סלט בטטה אסייתי לאירוח מושלם
🔥 הכי פופולרי היום
passover-salads-collection
סלטים לפסח • 22 סלטים מעולים לשולחן החג
baked-zucchini-recipe
6 מתכוני ירקות בתנור: קלים, טעימים, מומלצים!
main-courses-for-passover-eve
עיקריות לפסח • 16 מתכונים מעניינים לערב החג
best-side-dish-recipes-for-passover
תוספות לפסח • 21 התוספות הכי מוצלחות לחג
gluten-free-coffee-cookies
עוגיות נס קפה ללא גלוטן • רכות ונימוחות
Chocolate Tahini Fudge-min
שימושי: 12 קינוחים ועוגות פרווה כשרים לפסח
gluten-free-cheese-rolls
לחמניות כשרות לפסח • 5 מתכונים שאתם באמת אוהבים
xr:d:DAF_rnF2-Rs:24,j:1452835404027134956,t:24041110
5 סלטים טריים ורעננים לשולחן החג
chocolate-mousse-for-passover
5 קינוחי שוקולד כשרים לפסח למתוק שאחרי הארוחה
passover-chocolate-cake
עוגת שוקולד כשרה לפסח שלא תחליפו אף פעם
דילוג לתוכן