FoodisGood

מצרכים פופולרים
בשר, דגים ועוף
ירקות ופירות
מצרכים בריאים

סטודנטים מבשלים: רטבים מהירים וקלים לפסטה

הנה עובדה: סטודנטים אוכלים הרבה . כן, זה אחד מאותם מיתוסים על חיי הסטודנט שפשוט מתבררים כנכונים ברוב המכריע של המקרים. למה? כי פסטה היא מאכל קל, מהיר ובעיקר זול!

אפילו האדם המאותגר ביותר מבחינה קולינרית מצליח לזרוק כמה חתיכות פסטה למים רותחים ולבשל אותה עד לכדי מנה אכילה. למרות זאת, לא כל מנת פסטה צריכה להתלוות לרוטב עגבניות מוכן ותפל. עם קצת ידע ורצון, תוכלו להכין מגוון רטבים מהירים, קלים, זולים והכי חשוב -טעימים!

הצטיידו בחומרים בסיסיים

רטבים לפסטה בדרך-כלל מתבססים על עגבניות, שמנת או שמן זית. כל רוטב מורכב מבסיס וכמה תוספות שונות. הנה רשימה של מצרכים בסיסיים שמומלץ להצטייד בהם:

עגבניות: בגלל שחיי המקרר של עגבניות טריות הם קצרים, תוכלו תמיד להשתמש בתחליפים שעובדים – הצטיידו בשימורי עגבניות קלופות וברסק עגבניות, מוצרים אלו נשארים תקפים לאורך זמן ואינם מתבלים במזווה.

עשבי תיבול: אם יש לכם אפשרות לגדל עשבי תיבול בביתכם ולהשתמש בעשבי תיבול טריים, מעולה! אם לא – הצטיידו בעשבי תיבול יבשים. בזיליקום, צ'ילי ואורגנו הם מרכיבים קלאסיים שמשתלבים במגוון רטבים לפסטה והופכים את הטעם הבסיסי של הרוטב למקצועי ומשופר.

שום: השום הוא מרכיב הכרחי, בעיקר להכנת רוטב עגבניות לפיצה או פסטה, למרות שרוב השפים הגדולים כנראה ימליצו לכם להשתמש בשום טרי, אנחנו אומרים – הצטיידו בשום כתוש קפוא. למה? כי שום קפוא מאוחסן במקרר במשך זמן רב, לעומת שום טרי שנוטה להירקב ולאבד מטעמו. וכן, כי השימוש בשום קפוא יכול לחסוך לכם הרבה זמן והתעסקות מיותרת. שום קפוא יספק כמעט את אותו הטעם של השום הטרי, או לפחות טעם מספיק טוב.

גבינה: גבינה היא מצרך יקר, לכן, אין לכם כל צורך לרכוש גבינת פרמז'ן במחיר גבוה. הסתפקו בגבינות כמו בולגרית או פטה, שמתאימות כמעט לכל סוג רוטב לפסטה ומצליחות לשפר את המנה מאוד.

תוספות: הנה משהו שכנראה לא ידעתם – זיתים משתלבים נהדר כתוספת טעם לכל מיני רטבים. כן, זיתים! הגיע הזמן להשתמש בשימורים בכדי לשפר את הארוחות שלכם. *טיפ – עגבניות מיובשות משפרות מאוד את הטעם של רוטב עגבניות בסיסי.

מתכון: רוטב עגבניות ובזיליקום

מצרכים בצל קטן קצוץ 3 כפות שמן זית 2 שיני שום כתושות פחית עגבניות קלופות וחתוכות חופן עלי בזיליקום

אופן ההכנה מטגנים קוביות בצק דקות בשמן זית, מוסיפים 2 שיני שום כתושות ומטגנים עד לריכוך. יוצקים למחבת פחית של עגבניות קלופות ומערבבים. מבשלים במשך חצי שעה ומוסיפים חופן עלי בזיליקום קצוצים למחבת. מתבלי במלח ופלפל, ערבוב אחרון ומורידים מהאש.

מתכון: רוטב פסטו ושמן זית

מצרכים 3 כפות שמן זית 5 כפות רוטב פסטו מוכן 2 שיני שום קצוצות גבינת פרמז'ן

אופן ההכנה מוסיפים לסיר עמוק שמן זית ושום ומטגנים מעט, מוסיפים לסיר פסטהמוכנה ורוטב פסטו ומערבבים היטב. מוסיפים בערך כף – 2 כפות גבינת פרמזן וממשיכים לערבב. ערבוב אחרון ומורידים מהאש.

מתכון: רוטב שמנת פטריות בסיסי

מצרכים חבילת שמנת לבישול בצל קטן 2 שיני שום כתושות חצי חבילת משימורים אבקת מרק בטעם עוף / פטריות 1/2 כוס חלב

אופן ההכנה להכנת רוטב שמנת פטריות מטגנים את הבצל עד להזהבה קלה, מוסיפים לסיר שום כתוש ומערבבים. מוסיפים שמנת לבישול וחלב, מערבבים, מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש. ממשיכים לערבב ותוך כדי מוסיפים לרוטב אבקת מרק פטריות, רק עד שהרוטב מסמיך קלות, מלח ופלפל, ערבוב אחרון ומורידים מהאש. להגשה מומלץ לפזר כמה זיתים שחורים מעל.

מכירים עוד טיפים או מתכונים לרטבים קלים ומהירים לפסטה? שתפו אותנו בתגובות!

🆕 הכי חדשים
xr:d:DAF_rnF2-Rs:25,j:3825106507532240879,t:24041110
סלט פלפלים חריפים קלויים (חריף אש 🔥)
xr:d:DAF_rnF2-Rs:24,j:1452835404027134956,t:24041110
5 סלטים טריים ורעננים לשולחן החג
xr:d:DAF_rnF2-Rs:22,j:1345874896885733063,t:24041106
סלט בטטה אסייתי לאירוח מושלם
🔥 הכי פופולרי היום
easy-passover-breakfasts-for-kids
5 ארוחות בוקר לילדים בפסח בקלי קלות
gluten-free-cheese-rolls
לחמניות כשרות לפסח • 5 מתכונים שאתם באמת אוהבים
top-10-passover-chocolate-cakes
עוגת שוקולד לפסח • 10 העוגות הכי מומלצות!
passover-latkes-pic
מתכון: לטקעס לפסח • לביבות קמח מצה ב-5 דקות
pancake-recipe-for-passover
פנקייק כשר לפסח • מתכון קל ומנצח
passover-chocolate-cake
עוגת שוקולד כשרה לפסח שלא תחליפו אף פעם
passover-dinner-recipes
ארוחת ערב בפסח • 12 מתכונים שעושים את העבודה
pound-cakes-for-passover
עוגות בחושות כשרות לפסח (8 מתכונים קלים וטעימים)
potato-kugel-recipe
פשטידת תפוחי אדמה לפסח (תוספת מושמת לחג)
pullet-chicken-steaks
סטייק פרגית על האש במרינדה מנצחת
דילוג לתוכן