6 מאכלים שיהפכו את עור הפנים לזוהר מתמיד

  פורסם בתאריך   על ידי   3 תגובות

כולנו מחפשים את הסוד לעור פנים זוהר ובריא. בזמן שהקרמים השונים יכולים לעזור, המזון שאנו אוכלים חשוב ומשפיע לא פחות. חומרים מזינים במאכלים מסוימים יכולים לסייע להחזיר את החיים לעור שלנו ולהדוף מזיקים שגורמים לעור הפנים להזדקן בטרם עת. אז אילו מזונות יעזרו לשמור על עור פנים צעיר?

1. שוקולד מריר

שוקולד מריר בריא

כן, שוקולד מריר בריא! והוא גם עשיר בחומרים נוגדי חמצון – שוקולד מריר איכותי מסייע בהפחתת אבדן לחות בעור, מה שמוביל לעור חלק וצעיר.

בחרו שוקולד מריר עם לפחות 70 אחוזי קקאו וזכרו לצרוך אותו בכמויות קטנות. 2-4 קוביות שוקולד מריר ביום יפחיתו את החשק למתוק ויעזרו לשפר את עור הפנים.



2. אגוזי מלך

אגוזי מלך לעור בריא

אגוזי מלך עשירים באומגה 3 ושומנים חיוניים, כמו כן, הם מסייעים לייצור קולגן בגוף, מה שתורם לגמישות העור. עור גמיש יטה לפחות פגמים ויזדקן בצורה איטית יותר.

שלבו במהלך היום חופן אגוזי מלך בריאים, ניתן אפילו לשלב אגוזי מלך בעוגיות, לחמים, מאפינס או סתם לפזר על סלט בריא לארוחת ערב.

3. דובדבנים

glowing-skin-foods

הם קטנים וטעימים ומשתלבים נהדר בכל עוגה, אבל האם ידעתם שדובדבנים מכילים 17 תרכובות שונות של נוגדני חמצון? אכילת דובדבנים (טבעיים ולא מסוכרים) יכולה לסייע בהאטת תהליך ההזדקנות של העור.

נסו להוסיף חופן דובדבנים לסלט שלכם או אפילו הקפיאו אותם ונשנשו בין הארוחות.



עוד במדור הבריאות:
9 מאכלים שנלחמים בכאבי ראש ומיגרנה
8 מאכלים טעימים שתורמים לירידה במשקל
4 פשטידות ביראות לארוחת ערב קלילה

4. טחינה

טחינה

טחינה ומזונות אחרים אשר מכילים כמות גדולה של אבץ מומלצים במיוחד לתיקון נזקים בעור. האבץ מסייע לתפקוד תקין של בלוטות החלב בעור אשר מייצרות שומן ועוזרות לתקן נזקים בעור ולשמור על עור גמיש.

את הטחינה ניתן לשלב גם בעוגיות טחינה, עוגות טחינה, סלט ועוד.. קליק למתכון ללחמניות טחינה מטריפות. עוד מזונות עשירים באבץ: גרעיני חמנייה, פופקורן טבעי, פולי סויה, חומוס מבושל, אפונה ועוד..

5. אבוקדו

אבוקדו לעור הפנים

אבוקדו ומאכלים אחרים העשירים בוויטמין E, מכילים אנטי אוקסידנטים שעוזרים להגן על העור מנזקי חמצון וכד’.. מאז ומתמיד ידוע כי ויטמין E הוא ויטמין חשוב בהאטת תהליך הזדקנות העור.

ארוחת בוקר המכילה סלט אבוקדו על פרוסת לחם כוסמין מומלצת לאנרגיה למשך כל היום! עוד מזונות המכילים ויטמין E: שקדים, תרד, ברוקולי, נבטי חיטה, מנגו ועוד..



6. תותים

תותים לעור הפנים

התותים הם נשנוש מעולה בין ארוחות, הם עשירים בוויטמין C ותורמים להגברת ייצור הקולגן. כאשר העור מזדקן, הוא מאבד קולגן, אשר מסייע לשמור על עור גמיש ובריא, נותן לעור רכות ומרקם חלק.

עוד מזונות עשירים בויטמין C: פירות הדר, קיווי, פלפלים, אפונה ועוד..

שומרים על אורח חיים בריא? בקרו במדור הבריאות שלנו לטיפים ומתכונים בריאים!

שיתוף

3 תגובות

  1. אירית שמואל :

    הכתבה שלכם מעניינות, אשמח לקבל ישירות לתיבת המייל שלי

  2. מלי :

    מהי הכמות המומלצת ליום לאכילת זרעי צ’יה?

  3. מלי :

    הכתבה שלכם מעניינות, אשמח לקבל ישירות לתיבת המייל שלי/ ,תודה מראש

תגובות

כתובת האימייל שלך לא תפורסם בפומבי. שדות חובה מסומנים *