FoodisGood

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארוחת צהריים צמחונית • 14 מתכונים שמחממים לנו את הלב 🥰

באוסף המתכונים הזה תמצאו 14 מתכונים מעולים לארוחת צהריים צמחונית, שיכולים להפוך את הארוחה לחמימה ומפנקת יותר מתמיד. מתכוני קציצות, מרקים ותבשילים מעולים לצד בורגר ושניצל, מנות מהמטבח האסייתי ועוד מגוון מתכונים שאנחנו מאוד אוהבים! מקווים שתיהנו ואל תשכחו לשתף את האוסף השימושי הזה עם חברים ❤️

1. קציצות פרסה / כרישה

כשאנחנו מחפשים מנה שמחממת את הלב – קציצות מסורתיות תמיד קופצות לראש הרשימה. הקציצות האלו הן לגמרי מסורת של מגוון עדות בישראל והן מושלמות לארוחת צהריים מושקעת.

2. מרק עדשים כתומות

לא באמת צריך להסביר איך מרק ביתי מצליח לחמם לנו את הלב. כיף לאכול וכיף להכין, נשמר היטב במקרר למשך כמה ימים והוא סופר בריא ומוצלח.

3. מיני המבורגר פטריות צמחוני

במרקם נהדר, עטוף בלחמנייה טרייה עם שלל ירקות, המבורגר הוא בין המנות הכי מנחמות שעולות לנו לראש, והמבורגר הפטריות הזה לא פחות ממצוין. מנת צהריים שתמיד עושה טוב בלב!

4. פסטה רוזה

אין מורך להרחיב, רוטב מדהים שכולם מכירים ואוהבים, כזה שבאמת מצליח לחמם את ליבם של כל הסועדים. יתאים לארוחת צהריים וגם ערב, בתאבון!

5. טאג'ין ירקות וחומוס צמחוני

מנה מלאה בניחוחות וטעמים ששמה את כל הדברים הטובים בצלחת שלנוף ואיך אפשר שלא לאהוב מנה כזאת?

6. מוקפץ צמחוני

מגיעה מהמטבח האסייתי מקפיצה לנו ארוחת צהריים נהדרת שתמיד מעלה חיוך על השפיים. קבלו 3 מתכנים למוקפץ צמחוני שעושים שמח!

7. מוסקה צמחונית מלאה בטעמים

מאפה חם ומשביע שהוא הצלחה מסחררת. המוסקה הצמחונית שלנו משלבת בצורה מופלאה תפוחי אדמה, פולי סויה ויוגורט. נסו!

8. אגרול טורטייה

טורטיות מטוגנות וממולאות בירקות מוקפצים \, מנה פריכה וצבעונית שמתאימה לכל יום בשבוע!

9. קציצות עלי סלק (מנגולד)

עוד סוג של קציצות מסורתיות והן גם מאוד בריאות ומאוד ממכרות 🙂 אנחנו מוצאים עצמנו משלבים אותן בכריך עשוי באגט לארוחת צהריים סופר מוצלחת.

10. הום פרייז מנצח

מנות מסעדה קלאסיות בהחלט מצליחות לרומם את רוחנו, כזה הוא ההום פרייז של כרמית דהאן, עם צ'ילי ושמנת מתקבלת מנה סופר מוצלחת.

11. פשטידת פסטה וגבינות

מאפה נהדר ומאוד קל להכנה, פשטידה עם גבינות שיוצאת יוצאת נימוחה ומוצלחת. ארוחה נפלאה לכל המשפחה.

12. בורגול עם ירקות בסיר אחד

עוד מנה בריאה וצבעונית שמכילה מגוון של ירקות. מאוד מתאימה לארוחת צהריים לצד חלבון ואפילו יכולה לעמוד בפני עצמה.

13. אורז סיני

גם האורז הזה נהדר לארוחת צהריים עשירה בטעמים ובצבעים. מנה אסייתית קלאסית שכולם אוהבים. כדאי לשלב עם טופו או חלבון אחר מן הצומח.

14. שניצל פטריות

שניצל צמחוני נהדר בהכנה ביתית! שניצל פטריות מדליק שאפילו ילדים אוהבים!
דילוג לתוכן